Subject: Ed: Kiire küsimus ühe libaravimi kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 12:19:27 +0300

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. aprill 2024 12:18
Adressaat: 'Ester Vaitmaa' <[email-masked]>
Teema: Vs: Kiire küsimus ühe libaravimi kohta

Tere, Ester!

Aitäh päringu eest.

Toidulisandite järelevalvega tegeleb Põllu- ja Toidumajandusamet. Nemad
oskavad toidulisanditega seotud küsimustes Teid kindlasti aidata.

Ravimiamet tegeleb ravimite järelevalvega ja see, kas toode on ravim või
mitte, otsustakse Ravimiametis määratlemise protseduuri käigus. Täpsem
info meie kodulehelt: Kas toode on ravim või mitte? | Ravimiamet
<https://ravimiamet.ee/uudised/kas-toode-ravim-voi-mitte>

Kui Teil tekib täpsustavaid küsimusi, vastame hea meelega.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Ester Vaitmaa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. aprill 2024 11:56
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Ravimiamet
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Kiire küsimus ühe libaravimi kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tahtsin korra ületäpsustada, kuidas on ravimiameti suhted toidulisandiga,
mida müüakse tihti meie tuntud arstide isikut ärakasutades - Tonerin.

https://lggdtdao.myhealthabout.com/?sid1=211 googledades müüvad seda väga
erinevad lehed.

Koostan sellest parajasti lugu ka Delfisse selle nurga alt, kui lihtne on
libainfot toota.

Kas ja kuidas on see toidulisand või "ravim" Eestis lubatud?

Lugupidamisega,

Ester Vaitmaa

Delfi Meedia loovjuht

56 929 928

[email-masked] <mailto:[email-masked]>